Kompaniet av dikta sjeler

av (forfatter) og Kristin Sørsdal (oversetter).

Samlaget 2019 E-bok

Skjebnetung familiesaga frå Napoli.

Frå toppen av Capodimonte ser Rosa utover Napoli. Ho sit ved dødsleiet til mor si, Vincenzina, og snakkar til sjela hennar. For å lindre alle sår som har sett eit uutsletteleg preg på livet til dei begge, kallar ho fram historia til mora: Ungjenta Vincenzina drar frå ei fattig landsbygd, møter Rafele, son av ein fallen overklassefamilie. Ho giftar seg med han utan velsigninga til mor hans og flyttar til den fattige åsen i Napoli der Rosa veks opp.

Kritikarroste Wanda Marasco tek oss med til eit kaotisk og brutalt Napoli. «Kompaniet av dikta sjeler» er ei forteljing om tre slektsledd kvinner, om overgrep, sjukdom, galskap og kjærleik, som beveger seg mellom livet og døden i ein by med ein nekropolis under brusteinane. Marasco, kortlista til den prestisjetunge Strega-prisen både i 2015 og 2017, viser oss eit sanseleg, mystisk og skjebnetungt Napoli.

Omsett frå italiensk av Kristin Sørsdal.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2019

ISBN13 9788252196047

EAN 9788252196047

Omtalt sted Italia

Nok en italiensk forfatter som skriver om/fra Napoli.

Rosa sitter ved dødsleiet til moren, Vincenzina. Hun minnes både sin egen og morens barndom i tillegg til morens møte med faren. Vincenzina var nemlig ikke god nok for mannens familie, men de trosset Rafaeles mor, og bosatte seg i den fattige åsen i Napoli.
Fortellingen har utrolig mange personer, og det er ikke alltid lett å holde styr på alle sammen gjennom galskap, overgrep, kjærlighet og sykdom.

Synes boka var veldig rotete. Hoppet i tid i hytt og pine. Klarte ikke å henge med i svingene, dessverre.

For de som ønsker å lese nynorsk

Målet er 55 bøker

• "Støv - roman" av Yvonne Adhiambo Owuor