Klubben for lykkelige avslutninger

av (forfatter) og Kari Engen (oversetter).

Strawberry Publishing 2021 E-bok

En varm og håpefull roman om å gå seg vill i livet, og finne veien tilbake gjennom nye venner, en skriveterapeut og «Klubben for lykkelige avslutninger».

Cecilia har mistet mannen sin altfor tidlig, Lisbeth innser at livet hennes har stagnert og Ivy går rundt og uroer seg for alt mulig hele tiden. Disse tre svært ulike kvinnene befinner seg ved et veiskille i livet da de finner en reklamelapp på bilen sin med invitasjon til skrivekurset «Klubben for lykkelige avslutninger». Uten at de er klar over det, tar livet deres nå en helt ny retning. De treffes en gang i uken og hemmeligheter fra fortiden nøstes opp. Skritt for skritt lærer de seg å elske, leve og le igjen. Men kommer de til å klare å lage sin egen lykkelige slutt?

Forlag Strawberry Publishing

Utgivelsesår 2021

ISBN13 9788284193298

EAN 9788284193298

Omtalt sted Sverige

Denne var helt nydelig!

Selv om ikke Vidar ville ha sagt nei hvis hun hadde fortalt om det, ville han ha vært skeptisk, og det var nok for Lisbeth. Spørsmålene ødela gleden, som var skjør som sommerfuglvinger.

I stedet for å spørre Cecilia hvordan hun hadde det, hadde hun spurt hvordan Cecilia klarte seg.

Sam hevet øyebrynene. "Godt spørsmål," sa han. "Man skal stille spørsmål. Men jeg har ikke tenkt å fortelle dere hvorfor.. Vet vi hvorfor, lar vi hjernen styre, vet vi det ikke, lar vi hjertet styre."

• "Sannheten om østersjenta" av Caroline Säfstrand
  • "Sommerdrømmen" av Sarah Morgan