Klokkene

av (forfatter) og Jan Christensen (oversetter).

Aschehoug 2001 Heftet

Den unge stenografen Sheila Webb blir tilkalt til en blind gammel dame. Damen er ikke hjemme, og i stuen finner Sheila liket av en mann. Skrekkslagen styrter hun på dør og rett i armene på Colin Lamb, en etterretningsagent. Kriminalpolitiet kan snart komme med merkelige opplysninger: damen har ikke sendt bud på Sheila, ingen kan identifisere den døde, og i stuen står fire klokker som ikke hører til der. Politiet er forvirret, og to nye mord gjør ikke saken enklere. Colin Lamb kontakter Hercule Poirot.

Den unge stenografen Sheila Webb blir tilkalt til en blind gammel dame. Damen er ikke hjemme, og i stuen finner Sheila liket av en mann. Skrekkslagen styrter hun på dør og rett i armene på Colin Lamb, en etterretningsagent. Kriminalpolitiet kan snart komme med merkeligeopplysninger: damen har ikke sendt bud på Sheila, ingen kan identifisere den døde, og i stuen står fire klokker som ikke hører til der. Politiet er forvirret, og to nye mord gjør ikke saken enklere. Colin Lamb kontakter Hercule Poirot.

Utgivelsesår 2001

ISBN13 9788203206047