Klare sjøl

kokkar små med kopp og skei

av (forfatter), Anne Britt Sårheim (forfatter), Ann-Iren Ulvedal (forfatter), Anne Britt Sårheim (illustratør) og Samarbeidsutvalget for Hornindal barnehage (utgiver).

Selja forlag 2002 Spiral

Boka er bygd opp omkring årstidene og oppskriftene representerer ei blanding av gamle og nye mattradisjonar. Boka har oppskrifter på både festmat og variert kvardagsmat. Mange av rettane kan lagast både inne og ute, nokre kan borna lage åleine, nokre må dei vaksne hjelpe til med. Boka inneheld omkring 100 oppskrifter der måla er oppgitt i kopp og skei.

.Det var ein gong ein barnehage som var så frykteleg oppteken av mat. Dei sådde og dei plukka, dei planta og dei hausta, og rett som det var baud dei inn til gjestebod med dei mest velsmakande, heimelaga rettar som folk knapt kunne hugse dei hadde smakt..

Dette er starten på eventyret om små og store i Hornindal barnehage i Nordfjord, som i denne boka inviterer oss til å lage mat av det vi kan dyrke og sanke sjølv. Dei minste treng kanskje litt hjelp av dei vaksne, men er du 10-12 år greier du det meste sjølv, berre du har ein kopp og ei stor og ei lita skei.
Så lagar du din eigen mat på 1-2-3. Hugs at .øving gjer meister., og maten du lagar sjølv smakar KJEMPEGODT!!! Kanskje er det lettare å få dei vaksne med på å lage mat enn å leike?

KLARE SJØL
passar for barn i alder 3-12 år. Boka følgjer årstidene og inneheld kring 100 oppskrifter, der måla er oppgitt i kopp og skei. Rikt illustrert med foto og teikningar.

Ann Iren Ulvedal (f. 1956), Reidunn Otterdal (f. 1970) og Anne Britt Sårheim (f. 1967).
Alle tre er utdanna førskulelærarar ved Høgskulen i Sogn og Fjordane, og tilsette i Hornindal Barnehage.

Forlag Selja forlag

Utgivelsesår 2002