Kjærlighetens melodi

av (forfatter), Eva Ulven (oversetter) og Emma Rowena Hansen (oppleser).

Gyldendal 2021 Lydfil

Noen ganger går veien til hjertet gjennom en melodi.

Konsertpianisten Diana er endelig klar til å gifte seg med forloveden Arie. Men dette får Arie aldri vite. På vei hjem fra turné skjer det en forferdelig ulykke, og Arie blir stående igjen alene. Han vet heller ikke at Diana har skrevet en melodi til ham, en melodi som rommer historien om dem.
I Skottland strever Evie med kjærlighetssorg. Etter år med reising og mislykkede forsøk på å slå gjennom som poet, ønsker hun seg et mer stabilt liv. Hun drømmer om et hjem og om ekte kjærlighet. Samtidig har Dianas kjærlighetsmelodi reist verden rundt, funnet rom i nye hjerter og fått mennesker til å forelske seg. Og én dag når den fram til Evie. Kan melodien få Arie og Evie til å møtes? Og vil de tørre å åpne hjertet sitt for hverandre?
Kjærlighetens melodi er en hjertevarm fortelling om det å kjenne seg fortapt, for så å bli funnet igjen. Og en hyllest til musikkens enestående evne til å bringe mennesker sammen.

Utgivelsesår 2021

Format Lydfil

ISBN13 9788205549777

EAN 9788205549777

Omtalt sted Australia Skottland

• "Familiene på Cavendon Hall" av Barbara Taylor Bradford
  • "Den magiske hagen" av Kelly Bowen
  • "Skrevet i stjernene - iblant trenger skjebnen en liten dytt i riktig retning" av Minnie Darke
  • "Før hun forsvant" av Lisa Gardner
  • "Madame Blonde" av Kaja Nylund