Kjærlighetens ansikt

av (forfatter) og Mari Johanne Müller (oversetter).

Cappelen Damm 2020 E-bok

Utgivelsesår 2020

ISBN13 9788202638726

EAN 9788202638726

Genre Romantikk

Omtalt sted Washington

Denne var litt annerledes enn de andre bøkene henne. Men også fin. Til tider litt mange folk å holde styr på.

Leste den i dag! Ingen tung bok å lese, men et vakkert persongalleri og søt som et sukkertøy

Jane er blomsterdekoratør og elsker jobben sin. Hun har også, helt siden hun var liten, vært plaget med synsforstyrrelser som kommer og går og har derfor gått til nevrolog hele livet. Men så får hun et merkelig postkort hvor en kvinne ved navn Colette sier at de må treffes for hun har noe viktig å fortelle Jane. Noe om synsforstyrrelsen hennes, som selvfølgelig viser seg å være noe helt annet enn en nevrologisk skade...

Det er så nusselig og romantisk og sukkersøtt at det ikke er måte på, men allikevel krøllet jeg meg sammen i godstolen mens regnet dundret ned utenfor, med den ene tekoppen etter den andre, og lukket ørene for alt annet. Sarah Jio altså - jeg elsker de fleste bøkene hennes, selv om denne ble i overkant Disney-rosa, men den fikk en femmer allikevel. :o)

Denne boken likte jeg godt. Nesten som et eventyr. Mange fine karakterer. En fin bok for når du vil lese noe enkelt, hyggelig og underholdende.

Det blir nesten feil å notere at jeg har lest boken for denne ble skummet gjennom når jeg var halvveis. Irriterende nok kjøpte jeg to bøker av denne forfatteren siden jeg har likt tidligere bøker. Men dette var en syltynn historie.

Bøker jeg ønsker og lese

• "Vent på meg - basert på Simon Jacobs' sanne historie" av Santa Montefiore
  • "Drømmen om deg" av Amanda Prowse