Keeperen og havet

av (forfatter) og Maria Parr (oppleser).

Samlaget 2017 CD

Trille og Lena frå Vaffelhjarte tilbake, til glede for gamle og nye lyttarar!

Ein ny fotballtrenar legg mørke skyer over keeperlivet til tolvåringen Lena Lid. I nabohuset spekulerer Trille på korleis han kan gjere inntrykk på den nye jenta i klassen. Og på havet jaktar farfar på storfisken, slik han alltid har gjort, utan å bry seg om at han byrjar å bli gammal.
Det er duka for mykje drama og sterke kjensler når Lena, Trille og farfar går inn i eit år der dei må kjempe hardt både med seg sjølve og med naturkreftene. For kva skal ein gjere når alle flåtane ein byggjer, forliser, alle flaskepostane ein sender, driv inn i fjørene heime og ingen bryr seg om det ein verkeleg kan? Ein kan i alle fall ikkje gi seg på det!

For som Lena Lid seier i trengde situasjonar: No må de søren kverke meg vakne, der framme!

Forlag Samlaget

Format CD

ISBN13 9788252196498

EAN 9788252196498

Omtalt sted Møre og Romsdal

Språk Nynorsk

Varm, hysterisk morsom, spennende og klok. Kan jo ikke be om noe mer, da!

Heilt nydeleg forteljing som vil gleda heile familien som høgtlesingsbok. Lena og Trille har blitt litt eldre sidan Vaffelhjarte, og det er nye utfordringar som står for døra. Her er det morosame situasjonar, spanande episoder, og ikkje minst eit rikt og realistisk persongalleri. Forfattaren er utruleg flink til å skildra kjensler og konfliktar mellom menneske. Trille opplev nye kjensler når ei ny jente flyttar til øya. Korleis er det for Lena når Trille inviterer den nye jenta med på det topphemmelege flåtebyggingsprosjektet deira? Når Trille får endå eit søsken medan ho framleis er enebarn, og når ho ikkje får vera keeper på fotballaget lengre?

En varm og morsom barnebok. Det er få som skriver så godt som Maria Parr. Hun skriver bøker om god barndom. Rett og slett sjelden vare :)

No veit eg korleis det høyrest ut når ein livredd pappa ropar på barnet sitt. For Isak, han ropte på Lena så eg trudde hjartet skulle rivne.

Sjøen i Knert-Mathilde er kaldare enn iste.

• "Usynlige Snefrid og Nusselige Mus" av Ingunn Aamodt
  • "Faraos forbannelse" av Eldrid Johansen