Keeperen og havet

Samlaget 2017 E-bok

- Kven har brukt å spele keeper?
Eg gapte. Korleis kunne han ikkje vite det? Alle i bygda veit at Lena står i mål på gutelaget. No steig ho inn i ringen, med keeperhanskane på og såg trassig opp på mannen i svart treningsdress.
- Eg.
- Berre du?
Ein ny fotballtrenar legg mørke skyer over keeperlivet til tolvåringen Lena Lid. I nabohuset spekulerer Trille på korleis han skal gjere inntrykk på den nye jenta i klassen. Og på havet jaktar farfar på storfisken, slik han alltid har gjort, utan å bry seg om at han begynner å bli gammal.
Dei må kjempe hardt både med seg sjølve og med naturkreftene dette året, vennane i Knert-Mathilde. For kva skal ein gjere når ein vert einsam i båten, fanga i orkanar, herja med på trening og når ingen lenger bryr seg om det ein verkeleg kan?
Ein kan i alle fall ikkje gi seg på det! For som Lena Lid seier i pressa situasjonar: No må de søren kverke meg vakne, der framme!

Maria Parr (fødd 1981) har hatt stor suksess med bøkene Vaffelhjarte og Tonje Glimmerdal. Begge romanane er omsett til over tjue ulike språk, vunne ei rekke prisar og blitt teater-framsyning på nokre av landets største hovudscener. Vaffelhjarte blei fjernsynsserie på NRK og har hatt internasjonal suksess. Keeperen og havet er eit frittståande framhald av Vaffelhjarte.

Forlag Samlaget

Omtalt sted Møre og Romsdal

Språk Nynorsk

Varm, hysterisk morsom, spennende og klok. Kan jo ikke be om noe mer, da!

Heilt nydeleg forteljing som vil gleda heile familien som høgtlesingsbok. Lena og Trille har blitt litt eldre sidan Vaffelhjarte, og det er nye utfordringar som står for døra. Her er det morosame situasjonar, spanande episoder, og ikkje minst eit rikt og realistisk persongalleri. Forfattaren er utruleg flink til å skildra kjensler og konfliktar mellom menneske. Trille opplev nye kjensler når ei ny jente flyttar til øya. Korleis er det for Lena når Trille inviterer den nye jenta med på det topphemmelege flåtebyggingsprosjektet deira? Når Trille får endå eit søsken medan ho framleis er enebarn, og når ho ikkje får vera keeper på fotballaget lengre?

En varm og morsom barnebok. Det er få som skriver så godt som Maria Parr. Hun skriver bøker om god barndom. Rett og slett sjelden vare :)

No veit eg korleis det høyrest ut når ein livredd pappa ropar på barnet sitt. For Isak, han ropte på Lena så eg trudde hjartet skulle rivne.

Sjøen i Knert-Mathilde er kaldare enn iste.

• "Usynlige Snefrid og Nusselige Mus" av Ingunn Aamodt
  • "Faraos forbannelse" av Eldrid Johansen