Kaosparalysatoren

Aschehoug 2019 Innbundet

Noe er galt på Senter for Misinformasjon. De nye vaktobotene har tatt over kontrollen. William ser ingen annen løsning enn å rømme derfra, sammen med kodepyramiden, det eneste våpenet som kan stanse Abraham Talley. Men Londons gater er farlige, vaktobotene er i hælene på ham og Abraham Talley puster ham i nakken. William trenger hjelp fra gamle venner og nye fiender for å få pyramiden i sikkerhet. Men vil han klare det før det er for sent?

Kaosparalysatoren er femte bok i serien om William Wenton. Hemmeligheter fra fortiden avsløres, vennskap settes på prøve og kampen mot de onde luridiumskreftene er hardere enn noensinne i denne uhyre spennende femteboka.

Bobbie Peers er en av Norges aller mest suksessrike barnebokforfattere, og har med serien om William Wenton markert seg som en av barnas aller største favoritter.

ISBN13 9788203265228

EAN 9788203265228

Serie William Wenton (5)

Genre Spenning

Som vanlig spennende og gøy, jeg skjønner godt at ungene liker denne serien. Også den slutten da, jeg vil ha mer! Fort!

• "Apokalypsegeneratoren" av Bobbie Peers
  • "Meningen med Leif" av Lars Joachim Grimstad