Kadaverkvartetten

av (forfatter), Rain (musiker) og NRK Radioteatret (utgiver).

NRK 2008 CD

Julia Tinnberg er kriminalforfatter og har en naturlig evne til å rote seg opp i kriminalsaker. Når hun legger seg inn på professor Gavangs privatklinikk for en kneskade, skjønner hun raskt at noe mystisk og faretruende skuler seg bak den strøkne fasaden. Medvirkende: Ingerid Vardund, Stein Grieg Halvorsen, Frank Krogh, Kari Simonsen, Odd Furøy, Knut Risan, Petronella Parker, Jan Grønli, Anitra Eriksen, Minken Fosheim, Helge Reis og Hanne Lindbæk.

Edith Ranums krimforfatter og amatørdetektiv Julia Tinnberg er en av de mest populære gjennomgangsfigurene i Radioteatret. Hun er en nysgjerrig og skarpsindig dame som løser kriminalgåter i den klassiske stil, med den dyktige førstebetjent Reinskau fra Kripos ved sin side. Regi: Nils Nordberg. Medvirkende bl.a. Petronella Baker ogKari Simonsen.

Forlag NRK

• "Knut Gribb - dødsguden fra Amazonas" av Tor Edvin Dahl
  • "Ringer i mørkt vann" av Edith Ranum
  • "Knut Gribb - djevlebjørnen fra Dauingmyra" av Jan H. Jensen
  • "Knut Gribb - dragens hale" av Jon Bing
  • "Knut Gribb : sfærenes musikk ; Knut Gribb : gullets forbannelse" av Terje Emberland
  • "Nocturne for Ellen" av Toril Brekke
  • "Radiogrøss 3" av Lucille Fletcher
  • "Knut Gribb - en vals med Den grønne redsel, og to andre hørespill" av Gunnar Staalesen
  • "Knut Gribb - den hvite dame, og 4 andre hørespill" av Sverre Årnes