Juleroser 2017

av (redaktør).

Egmont Publ. og Samlaget 2017 Heftet

Juleroser er eit litterært julehefte med bidrag frå nokre av dei fremste forfattarane og kunstnarane i vår tid. Herborg Kråkevik, som er redaktør for det vakre juleheftet, vil gi lesarane store kunstopplevingar til jul. Juleroser 2017 har bidrag frå Suzanne Brøgger, Bjørn Eidsvåg, Geir Gulliksen, Kari Bremnes, Synnøve Macody Lund, Alf Prøysen, Håkon Bleken og mange andre. Rikt illustrert med bidrag frå dei beste biletkunstnarane. Tre vakre kunsttrykk inkludert.
«Juleroser låg alltid framme i jula då eg var barn. Eg opna dei med andakt, for dei var så skjøre og vakre, dei måtte takast varsamt i. Dei såg gamle ut, men historiene eg las, verka nye og relevante, sjølv om dei var skrivne i ei anna tid enn mi. No er dei her igjen, rosene. Eg håper, kjære lesar, at Juleroser kan gi deg jul i hjarta, slik dei gjorde for meg, og at vi har klart å lage noko som er så vakkert at det ikkje blir kasta ut med det brukte julepapiret, men held seg, både for auga og for sinnet, for både deg og dei som kjem etter.»
Herborg Kråkevik (f.1973) er ein av våre mest folkekjære artistar og ein engasjert kulturformidlar. Ho har alltid vore oppteken av å fornye og aktualisere gamle tradisjonar, om det no er den franske kabaretforma: Herborgs verden, Eg og Edith, Kjære landsmenn, eller songane våre: Kråkeviks songbok. No har Kråkevik vekt til live den gamle tradisjonen med litterære julehefte; Juleroser har blitt eit av dei aller mest etterspurde julehefta i juletida.

Forlag Egmont Publ. Samlaget

Språk Bokmål Nynorsk

• "Juleroser 2016" av Herborg Kråkevik
  • "Årets påskekrim - 13 kriminalnoveller fra spenningens mestere" av Johan Theorin
  • "Marshmallowtesten - nøkkelen til viljestyrke" av Walter Mischel
  • "Når plutselig en natt - julenoveller" av Levi Henriksen
  • "Juleroser" av Herborg Kråkevik
  • "Historien om Albert Schweitzer" av Charlie May Simon
  • "Syng meg vekk" av Bror Hagemann
  • "Viljestyrke - om mål, motivasjon og mot" av Dag Otto Lauritzen
  • "Leselyst - om bøker, liv og litteratur" av Tone Selboe
  • "Akkurat passe - en liten fortelling om nesten alt" av Jostein Gaarder
  • "Jeg har levd i dette landet i tusen år - en sommer med Sigrid Undset" av Kristin Brandtsegg Johansen
  • "Jeg vet at man kan bli helt glad igjen - min historie" av Eli Rygg