Jul for nybegynnere

Vigmostad Bjørke 2022 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Forventninger, forviklinger og fandenivoldske venninner. Lillian har flyttet fra Kolbjørn. Alt ligger til rette for en ny start, alder ingen hindring! Kolbjørn har beholdt huset, det er helt greit - for Kolbjørn kommer ikke til å forandre på noe. Han er stødig som grunnfjellet. Det vil si: kjedelig som gråstein. En som ikke er kjedelig, er Lillians venninne Rose. Hun er tvert imot litt for mye. Alle venninnene er enige om at det har vært deilig at Rose har bodd i Spania, men hun er tross alt med i firkløveret. Og nå kommer hun hjem til jul. Før Lillian vet ordet av det, har hun sagt ja til at Rose kan bo hos henne, i den nye toromsen, og sannelig finner ikke Rose veien til Kolbjørn også ...
Om Ja, vi elsker (2020): «En roman til ettertanke (...) man kan ikke annet enn å bli litt varm om hjertet når disse ensomme sjelene etter hvert strekker ut en hånd til hverandre.» Nancy Øvrehus, Stavanger Aftenblad

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2022