Jons bok 2

HippieMedia 2011 Innbundet

I tillegg til forfatterens samtaler med Gud, inneholder boka kaptiler som kalles essenser, og som kan gi nye perspektiver på livet og etablerte oppfatninger.

Jon Schaus andre bok åpner for nyeperspektiver ved livet. Leser du denlangsomt, vil du kunne åpne opp formange flere nyanser og perspektiverdu ellers ville gått glipp av, om duhadde hastet forbi. Omtrent som viogså kan velge å oppleve livet.Jons bok 2 skiller seg fra den første ved at vi får lese mangetankevekkende essenser, i tillegg til Jons samtaler med Gud.Disse essenskapitlene tar lang tid å lese, selv om noen av de barebestår av en setning eller to. De er ofte provoserende og gir nyeperspektiver på livet og etablerte oppfatninger, og etter hvert somman fordøyer dem, dukker det stadig opp nye dimensjoner.En inspirerende og ærlig oppdagelsesreise .Jons bok 2 blir man aldri helt ferdig med.

Forlag HippieMedia

ISBN13 9788299820721

EAN 9788299820721

• "Den som søker sin skjebne - sju leksjoner i livsvisdom" av Robin S. Sharma
  • "Jons bok" av Jon Schau
  • "Gud i mennesket - ny tid - ny kristendom" av Helge Hognestad
  • "Drømmenes bok - søvnens fantastiske reiser" av Sylvia Browne
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Sjaman på høye hæler - min reise i ukjent landskap" av Gro-Helen Tørum
  • "Døden er livsviktig - om livet, døden og livet etter døden" av Elisabeth Kübler-Ross
  • "Himmelen finnes - en nevrokirurgs fascinerende reise inn i døden og tilbake" av Eben Alexander
  • "Yoga - en livsstil - din guide til yoga i hverdagen" av Maya Fiennes
  • "Vekk din indre healer - gjenskap forbindelsen til universet ved hjelp av de nye energifrekvensene" av Eric Pearl
  • "Leve langsomheten - eller faren ved å kjøre moped gjennom Louvre" av Owe Wikström
  • "En ny jord - om å ta det indre bevissthetsspranget mot åndelig oppvåkning" av Eckhart Tolle