Jeg har nummeret ditt

av (forfatter) og Hilde Rød-Larsen (oversetter).

Gyldendal 2012 E-bok

Under et skjebnesvangert utdrikningslag mister den kommende bruden Poppy Wyatt både forlovelsesringen og mobiltelefonen sin. I ei søppelkasse der hun leiter etter ringen finner hun en nesten ny Nokia-telefon. Snart er hun avhengig av det nye telefonnummeret, og hun bryr seg ikke om at telefonens eier, forretningsmannen Sam Roxton, vil ha den tilbake.

ISBN13 9788205426313

EAN 9788205426313

Underholdene, lettlest og morsom bok om Poppy Wyatt. Hun forteller selv og bruker mange fotnoter for at historien skal se intellektuell ut.

Lettlest og morsom. Anbefales på det sterkeste!

Poppy Wyatt mister forlovelsesringen på utdrikkingslaget. Deretter blir mobilen stjålet. Tilfeldigvis finn ho ein mobil som ho snappar med seg. Ho må jo ha ein måte å få kontakt frå hotellet dersom dei finn ringen hennar. Mobilen ser ut til å tilhøyra assistenten til ein businessmann. Snart har ho lese gjennom ein haug med private meldingar og epostar. Når ho også byrjar å svare på dei overtek ho rolla som personleg assistent.

Gjer deg klar for mange forviklingar.

Hysterisk morsom bok som gjør at en vrir seg i latterkrampe x antall ganger. Anbefales

Hun har et veldig uttrykksfullt ansikt, Wanda; den typisk engelske huden hennes er blek og skjør som silkepapir, og linjene rundt øynene hennes rynker seg på alle mulige slags vis alt etter hva slags humør hun er i. Det er vel det som skjer når man ikke bruker Botox, sminke eller solarium. Man sitter igjen med et ansiktsuttrykk i stedet.

Lettlest feel good

Mål: 100 bøker - oppnåd 30. mai (Lest 2019 - del I)
Nytt mål: 170 (200) bøker

• "Finnes det én, finnes det flere" av Mhairi McFarlane