Jeg er Marie, fugl Føniks

Nova 2010 Innbundet

Forfatteren forteller her om hvordan hun, etter at hun fikk diagnosen utbrenthet, fikk hjelp av åndelige hjelpere og lysvesener. Hun forteller om hvordan hun lærte å heale, lese tidligere liv, foreta astralreiser og føre himmelske samtaler.

I all sin tilsynelatende vellykkethet møter Linn veggen. Hun blir utbrent og psykisk syk. Da det ser som mørkest ut, tar livet en overraskende vending: Hun blir introdusert til en alternativ verden av engler og lysvesener. Fra en mørk tilværelse i selv.destruktiv smerte, åpnes porten til en ny dimensjon som etter hvert klarer å fylle tomheten i livet hennes. Linn forteller levende om den spennende indre reisen hun begir seg ut på, ofte med skråblikk på alt det underlige som skjer med henne underveis. Med hjelp fra sine åndelige hjelpere lærer hun å heale, lese tidligere liv, .foreta astralreiser og himmelske samtaler. Og en dag forstår hun endelig hva som er sin oppgave i dette livet: Å være en lysarbeider, en som skal vekke de sjel.ene som fortsatt er i dvale.

Forlag Nova

Serie Fugl Føniks (1)