Jan Thomas' stylingguide

ta med stylisten, makeupartisten og frisøren hjem!

av (forfatter), Tone Skårdal Tobiasson (forfatter), Jan Eric Skappel (illustratør) og Eirik Sørlie (illustratør).

Pantagruel 2008 Innbundet

Her får du vite hva du trenger for å fremheve dine beste sider, og hvordan du kan skjule det du er mindre fornøyd med. Boka er delt inn i 4 deler: hudpleie og makeup; hårpleie og frisyrer; klær, tilbehør og styling; og en "forvandlingsdel".

Nå får du endelig muligheten til å bli ny med Norges beste stylist; Jan Thomas! Har du skapet fullt av klær, men har ingenting å ha på deg? Har du tonnevis av sminke men misfornøyd med speilbildet? Er det for mange "dårlige hårdager" i måneden?Fortvil ikke- dette er boken for deg. Jan Thomas gir deg svarene og tilgang til triksene han bruker på superstjernene. Du får vite det du trenger for å fremheve dine beste sider, og hvordan å skjule det du er mindre fornøyd med. Boken er delt inn i fire hoveddeler: hudpleie og makeup; hårpleie og frisyrer; klær, tilbehør og styling; og en "forvandlingsdel" der du får tips som gjør at du gir et stilsikkert inntrykk både på jobbreise, på fest og på ferie.

Forlag Pantagruel

Utgivelsesår 2008

Veldig subjektivt, veldig forutinntatt og veldig ærlig. Svært forskjellige begrunnelser for at jeg rett og slett ikke gidder. Noen på grunn av tidligere erfaringer med forfatteren, noen på grunn av at de er anbefalt av feil personer og antagelig en god porsjon vrangvilje.

• "En djevel i Prada" av Lauren Weisberger
  • "En shopoholiker finner en søster" av Madeleine Wickham