Jag är supermann

noveller

Samlaget 2017 Innbundet

Bjørn, Eskil og ei svensk jente dreg ned til elva for å bade. Syriske Aya kjem til Sunndalsøra etter å ha flykta gjennom heile Europa. Anders blir besøksvenn på aldersheimen for å imponere Marianne. Karl gruar seg for å halde tale i gravferda til veslebror sin. Og rebellen Tuva er tvangssend til dalen, for å bli halden unna eit dårleg miljø i Oslo.

Og midt i alt dette finst det truleg også ein rømling, i skjul, ein eller annan stad.

Historiene i Jag är Supermann går føre seg i løpet av eit varmt døgn i juli, og er ei blanding av roman og forteljingar, der lagnader kryssar og påverkar kvarandre. Alle ungdommane har ulike prosjekt, men kvar og ein ber på eit intenst ønske om å bli sett og finne feste i verda.
Noko som gjer det heile verdt det.

Forlag Samlaget

ISBN13 9788252191233

EAN 9788252191233

Omtalt sted Sunndal

Språk Nynorsk

Dette er ei bok som består av av flere noveller. Alle novellene har forskjellige hovedpersoner, men alle hovedpersonene befinner seg i den samme bygda. Novellene handler om alt fra vennskap, forelskelse, psykiske problemer, død og det å komme som flyktning fra Syria til den norske landsbygda.
Jeg syns dette var en helt OK bok. Mange gode skildringer og ganske troverdige hovedpersoner. Fiffig at det går en slags rød tråd gjennom hele boka gjennom en rømling som stadig nevnes og det at alt skjer på samme sted slik at historiene flettes litt sammen.
Noen ganger ble det litt lite spenning, men ellers helt OK.

To ganske korte noveller på nynorsk som kan brukes i undervisning.
Dement bestefar, flyktning fra Syria
Og en med en bror med spesielle behov.

Nå er Skam slutt. FOR GODT. Det nekter vi å godta, så her har vi samla en liste FULL av bøker for deg som elsker SKAM.

• "Ukjent fare" av Jan Tore Noreng
  • "Pizzaboyz" av Håkon Bohne