Islam og kristendom

konflikt eller dialog?

Pax forlag 2006 Innbundet

Det muslimske nærværet er nytt og sterkt i Noreg og i Vest-Europa elles. Boka tar utgangspunkt i islam i Noreg, og tar dernest lesaren med tilbake til 6-700-talet, då samlivet mellom kristendom og islam tok til. Forfattaren fortel om forholdet mellom musliamar og kristne i Arabia og Bagdad, om den spanske gullalderen, om korstoga og om islamsk renessanse. Historia blir ført fram til vår eiga tid. Forfattaren drøfter likskapar og skilnader mellom Bibelen og Koranen, samt gudsbiletet og det ulike synet på profetane i dei to religionane. Forfattaren diskuterar og meir etiske tema som lov, fridom og samvit i islam og kristendom. Boka tar i tillegg opp politiske tema som stat og religion, menneskerettar, kjønnsmakt og valdsbruk. Med litteraturliste og stikkordregister.

NY UTGAVE JUNI 2014
I Norge, og i Vest-Europa elles, er det muslimske nærveret nytt og sterkt. Denne boka tar utgangspunkt i islam i Norge, og tar dernest lesaren med på ei fargesterk og tankevekkjande reise i tida, tilbake til 6-700-talet, då det rike, men også spenningsfylte samlivet mellom kristendom og islam tok til. Oddbjørn Leirvik fortel om forholdet mellom muslimar og kristne i Arabia og Bagdad, om den spanske gullalderen, om korstoga og om islamsk renessanse. Historia blir ført fram til vår eiga tid, då kulturmøtet skjer midt i Europa der kristne, muslimar og andre med og utan religion strevar med å finne fram til nye former for fleirreligiøst og multikulturelt samkvem.

Forlag Pax forlag

Utgivelsesår 2006