Ingenmannsland

nye nynorske noveller

av (forfatter), Marit O. Kaldhol (forfatter), Lars Petter Sveen (forfatter), Sigrid Merethe Hanssen (forfatter), Rønnaug Kleiva (forfatter), Ingvild Holvik (forfatter), Hilde Myklebust (forfatter), Solfrid Sivertsen (forfatter) og Ingrid Senje (forfatter).

Samlaget 2020 Innbundet

Korte forteljingar som blir verande lenge i lesaren.

Eit elskande par hamnar på sjøen, ei kvinne tar seg av den aldrande mor si og prøver å finne kjærleiken samstundes, ein gut er redd for å bli eit monster i løpet av natta, ei kvinne ber den døde hunden sin gjennom skogen for å finne ein gravstad. Novellene i «Ingenmannsland» handlar om utroskap, angst, kjærleik og lengt, men òg om kampen for tilværet, utanforskap og radikalisering. Her er realistisk samtid og dystopisk framtid.

Dei nyskrivne novellene i denne samlinga presenterer styrken og breidda i den nynorske litteraturen, som aldri har stått sterkare enn i dag. Her får forfattarane briljere i kortformat, lett tilgjengeleg for lesaren. Dei som bidrar, er blant våre fremste forfattarar: Marit Kaldhol, Ingvild Holvik, Sigrid Merethe Hanssen, Vidar Kvalshaug, Solfrid Sivertsen, Hilde Myklebust, Rønnaug Kleiva og Lars Petter Sveen. Boka presenterer òg ein debutant, Ingrid Senje.

«Ingenmannsland» er første utgåve i den årlege novelleantologien «Nye nynorske noveller».

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2020

ISBN13 9788234001949

EAN 9788234001949

Som i de alle fleste novellesamlinger, er kvaliteten varierende. Marit O Kaldhol sin "Utkant" var helt brilliant, en krysning av lyrikk og novellekunst. Rønnaug Kleiva sin "Nilen har fleire utspring" som er så spekket med underliggende kommentarer av både samfunn og kultur, frykt og ensomhet, er også en fornøyelse.

Igjen er jeg skuffa over den slappe rettskrivinga og at Samlaget ikke har bedre kontroll på utgivelsene sine.

• "Og alle ting vert nye - nye nynorske noveller" av Rakel Solstad
  • "Kjærleik og det som liknar - noveller" av Therese Tungen
  • "Roseromanen" av Øyvind Berg
  • "Kveld i paradis - flere fortellinger" av Lucia Berlin
  • "Eit år med Elena Ferrante - spaltene frå The Guardian i samling" av Elena Ferrante
  • "Dagbøkene - 1996-2018" av Kristian Klausen
  • "Hjemlandet - og andre fortellinger" av Mette-Marit