Ingen vei tilbake

av (forfatter) og Rune R. Moen (oversetter).

Gyldendal 2014 Innbundet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Dette er den andre boka i Persefone-trilogien.

Denne nervepirrende oppfølgeren til Ingen vil savne deg -- andre bok i den kritikerroste Persefone-trilogien -- tøyer spenningen helt til grensen og vil få leserne til å trygle om mer.

Noa er på flukt. Etter å ha avslørt det uhyggelige Prosjekt Persefone, beveger Noa og vennen Zeke seg nå ubemerket rundt i landet, og redder ungdommer før de blir forsøkspersoner i Prosjektets grusomme eksperimenter. Noa vet altfor godt hvordan det føles: Det de gjorde mot henne, har ført til at hun er utmattet og vettskremt..
Hjemme i Boston følger Peter engstelig Noas bevegelser fra datamaskinen, og bruker hackerferdighetene sine til å fôre henne med den informasjonen hun trenger for å holde seg i live. Men han er desperat etter å gjøre noe mer, spesielt når han finner ut hva Prosjektet har gjort med ekskjæresten Amanda.
Og så, i en eksplosiv konfrontasjon, blir Noa og teamet hennes fanget på det ene stedet de trodde var trygt. Det vil kreve alt av Noa og Peter å tvinge Prosjektet i kne før det tar knekken på dem. De har ingen de kan stole på, fiendene skjuler seg overalt, og Noa og Peter er kanskje de eneste i verden som kan sette en stopper for det hele..

Utgivelsesår 2014

ISBN13 9788205447035