Ingen manns land

av (forfatter) og Per Kristian Gudmundsen (oversetter).

Gyldendal 2007 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Bruce Medway blir involvert i en svindlingssak. Napier Briggs, en forretningsmann med lysskye forbindelser, har blitt svindlet for to millioner dollar. I det han møter opp på et avtalt sted for å få pengene tilbake, blir han brutalt myrdet. Briggs' datter og forretningspartner Selina Aguia, vil ta hevn over faren, og få tilbake pengene. Bruce Medway roter seg inn i et forbrytermiljø der folk har hvitvasking av mafiapenger og dumping av kjemisk avfall som levebrød. Dette er den tredje boka om Bruce Medway.

Den tredje romanen om Bruce Medway. Napier Briggs, en forretningsmann med tvilsomme venner, har blitt svindlet for nærmere to millioner dollar. Nå har han fått tilbud om å få pengene tilbake . i kontanter. Overrekkelsen skal skje i en palmelund, med Medway til stede. Men blant palmene venter en morder. Saken ville ha sluttet der. Men Selina Aguia, Briggs’ datter og forretningspartner, vil ha pengene . og hevn. Sporene fører Bruce Medway i nærkontakt med den vestafrikanske underverdenen. Og det er ikke et miljø hvor de inviterer til teselskaper.«Overbeviser igjen med spennende plot.» Kurt Hanssen, Dagbladet

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788205367241

EAN 9788205367241

Serie Gyldendal krim

Genre Krim

Omtalt sted Afrika

Bruce Medway 3

Har forundret meg hvor mange det egentlig er. Dette er bare et utvalg av alle jeg har snublet over.

• "Den hvite manns grav" av Robert Wilson
  • "Et annet hav" av Claudio Magris