Imperial bedrooms

2010 Innbundet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Clay er en vellykket manusforfatter, og da han vender tilbake til Los Angeles etter et opphold i New York, kommer han raskt i kontakt med gamle venner igjen. Ekskjæresten Blair har giftet seg med Trent, barndomsvennen Julian er rehabilitert narkoman, og langeren Rip er om mulig enda kjipere og mer uetterrettelig enn tidligere. Dette er den andre romanen om Clay.

ISBN13 9780375712005

EAN 9780375712005

Serie Clay (2)

Omtalt sted Los Angeles

What keeps me interested – and it always does – is how can she be a bad actress on film but a good one in reality? This is where the suspense of it all usually lies. And later, for the first time since Meghan Reynolds, I think hopefully – lying in bed, lifting a glass filled with champagne to my lips, her face hovering above me – that maybe she isn't acting with me.

Kronologisk oversikt over hva jeg har lest i 2014 eller ønsker å lese.
Målet er 30 bøker.

• "Glamorama" av Bret Easton Ellis