Ikke jobb mens jeg forstyrrer

av (forfatter) og Børge Lund (illustratør).

Egmont Publishing 2015 Innbundet

LUNCH er serien for alle som har hørt ordene «endringsvilje» og «omorganisering» i.samme setning.

Vi fortsetter der vi slapp fra forrige bok, med seriens første søndagssider og spesialhistorien Tax Free fra LUNCH-albumet «K-O-M-U-N-I-K-A-S-J-O-N», året da LUNCH festet seg for alvor i folk kollektive humorhukommelse.
.I ettertid har albumet oppnådd astronomiske beløp på nettauksjoner. Faktum er at.du kan kjøpe fem LUNCH-bøker for pengesummen «K-O-M-U-N-I-K-A-S-J-O-N» har gått for. Vi vil.derfor våge å påstå at å investere i LUNCH-bøker gir enorm avkastning. I hvert fall for.lattermusklene.

Redaksjonen får henvendelser fra alt fra lærere til Johan H. Andresen, fra.riggarbeidere til aksjemeglere. De har til felles at alle kjenner seg igjen i LUNCH, og de er alle sikre.på at serien handler om deres arbeidsplass. Dette sier noe om norsk arbeidsliv som.kanskje er litt urovekkende, men heldigvis også veldig latterlig.

Forlag Egmont Publishing

Utgivelsesår 2015

Serie Lunch (2)

Genre Humor

Børge Lunds Lunch-striper fortsetter å begeistre. Humret godt gjennom hele boka. Han har en fantastisk god timing i stripene sine, og ja, vi kjenner oss igjen i mange av situasjonene. Hvordan Kjell klarer å holde på jobben sin, og hva han egentlig jobber med forblir fremdeles et mysterium (hehe).

• "Hva var det jeg sa?" av Børge Lund
  • "Sett meg på kopi" av Børge Lund