Ikke akkurat Lykke

Vigmostad Bjørke 2020 Innbundet

Ny serie - perfekt for fans av Superbitchene! Møt Lykke: Tøff og svak, uovervinnelig og sårbar - og som slettes ikke har tenkt å la alfajentene definere henne. Lykke er klassens klovn og venninne med Liv, som går i ett med tapetet. Kan de bli kule uten å miste seg selv? Kan man være kul uten å være som alle andre? Og vil vennskapet overleve prosessen? En serie om å stole på seg selv, å finne sin indre drive, om vennskap, kjærlighet, sosiale medier med karakterer man virkelig blir glad.

«En helt fantastisk historie som er underholdende samtidig som den treffer rett i hjerterota.» Malin Adriaensen, @readygoread
«Fabelaktig lykke ... Steinholm er en av Norges aller beste ungdomsbokforfattere!» [Terningkast 5] Solgunn Solli, Altaposten
«Jeg gir den ti av ti!»Rakel, 11 år
«En perle av en bok, som jeg skulle hatt i livet når jeg var 10-12 år. Tenk å møte så mye motstand som Lykke gjør og allikevel står hun oppreist. En nydelig bok som rørte meg langt inn i hjerterota.»Sissel Wennersgaard

Forlag Vigmostad Bjørke

ISBN13 9788241952692

EAN 9788241952692

Serie Lykke (1)

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

OM Å ELSKE - 15 FORTELLINGER FOR VOKSNE er en ny novellesamling (oktober 2020).
Boka innebærer nyskrevne fortellinger av noen kjente forfattere, men også av noen ferske stemmer. Jeg viser frem deres nyeste bokutgivelser.

• "Min magiske mamma og meg" av Sophie Kinsella
  • "Det siste mennesket" av Lee Bacon
  • "Hodeløs - ikke få panikk, ikke mist hodet" av Kjetil Johnsen
  • "Mission 1: Rio de Janeiro" av Bjørn Sortland
  • "Spøkelsenes by" av Victoria Schwab
  • "Mine verste år" av James Patterson
  • "Knirkerne" av Tom Fletcher
  • "Charlie blir en kylling" av Sam Copeland
  • "Han & dem" av Katarina von Bredow
  • "Benny går igjen" av Tom-Erik Fure
  • "Spesialklassen" av Flu Hartberg