Ikke akkurat Lykke

Vigmostad Bjørke 2020 Innbundet

Ny serie - perfekt for fans av Superbitchene! Møt Lykke: Tøff og svak, uovervinnelig og sårbar - og som slettes ikke har tenkt å la alfajentene definere henne. Lykke er klassens klovn og venninne med Liv, som går i ett med tapetet. Kan de bli kule uten å miste seg selv? Kan man være kul uten å være som alle andre? Og vil vennskapet overleve prosessen? En serie om å stole på seg selv, å finne sin indre drive, om vennskap, kjærlighet, sosiale medier med karakterer man virkelig blir glad.

«En helt fantastisk historie som er underholdende samtidig som den treffer rett i hjerterota.» Malin Adriaensen/@readygoread

Forlag Vigmostad Bjørke

ISBN13 9788241952692

EAN 9788241952692

Serie Lykke (1)

OM Å ELSKE - 15 FORTELLINGER FOR VOKSNE er en ny novellesamling (oktober 2020).
Boka innebærer nyskrevne fortellinger av noen kjente forfattere, men også av noen ferske stemmer. Jeg viser frem deres nyeste bokutgivelser.

• "Komiqueen" av Jenny Jägerfeld
  • "Svart lego" av Kristin Hamran Storrusten
  • "Ned i dypet" av Hans Jørgen Sandnes
  • "Mysteriet med det forbudte bildet" av Hanne Kristin Rohde
  • "Dette var pakten vår" av Ryan Andrews
  • "Vi var en gang" av Monika Steinholm
  • "Tro, håp og eplekake - det er alltid noen smuler igjen" av Sarah Moore Fitzgerald
  • "På vei mot toppen" av Angie Thomas
  • "Velkommen til Pandoria" av Gijé