I Was Here

Viking Juvenile 2015 Hardcover

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag Viking Juvenile

Utgivelsesår 2015

Format Hardcover

"I regret to inform you that I have had to take my own life. This decision has been a long time coming, and was mine alone to make. I know it will cause you pain, and for that I am sorry, but please know that I needed to end my own pain. This has nothing to do with you and everything to do with me. It's not your fault."
"Meg"

I denne boka følger vi Cody, bestevenninen til Meg - som tok sitt eget liv. Hele livet har Cody og Meg vært uadskillelige - bestevenner for livet. De visste alt om hverandre. Cody trodde i vert fall det. Men hvor godt kjenner du egentlig bestevennen din? Og hva gjør du når de bestemmer seg for å forlate deg for alltid?

Codys beste venn Meg har tatt selvmord. Cody kan ikke forstå hvorfor, for hun ante ikke at Cody hadde det vanskelig. Cody fikk et stipend og reiste for å studere mens Cody ble igjen i den lille bygda de ha vokst opp. Det er vanskelig for Cody å gå videre etter en så grusom hendelse. Hun sliter på skolen, og kommer dårlig overens med moren. Foreldrene til Meg spør om hun kan hente tingene til Meg i kollektivet der Meg studerte, og Cody oppdager noen mistenkelige eposter på Megs pc. Plutselig blir det viktig for henne å nøste opp hva som har skjedd som førte venninnen til et så drastisk valg. Hvilken rolle spilte vennene i kollektivet? Og musikeren Ben McAllister?

Bøker jeg har lest i 2015.

Bøkene jeg leste i 2015

• "Love Letters to the Dead" av Ava Dellaira