I tilfelle nokon spør

essay, artiklar, småprosa, epistlar

Samlaget 2001 Innbundet

Boka inneheld essays, artiklar, småprosa og artiklar om bøker, bokfolk, forfattarliv, norske sosiale institusjonar, vanar og fenomen. Har personregister og bibliografi.

I TILFELLE NOKON SPØR
ESSAY, ARTIKLAR, SMÅPROSA, EPISTLAR
Om bøker, bokfolk, forfattarliv:
Aksel Sandemose, Kjell Askildsen, Kjartan Fløgstad, Jan ErikVold, Karin Moe, Max Ernst, Franz Kafka, Jakob Sande, Alf Prøysen, Tarjei Vesaas,Zinken Hopp, Ingri og Edgar Parin d'Aulaire o.a.
Om norske sosiale institusjonar, vanar og fenomen:
Bokillustrering, film, bibliotek, litterære tidsskrift,bibelske tekster, lærarar, sjømenn, moral, personleg forvaltning av lesing,minne, målsak, naturobservasjonar o.a.
Einar Økland har alltid skrive i dei fleste sjangrar, ogdenne sjette essaysamlinga demonstrerer på nytt uventa og imponerandekunnskapar. Skriftstykka vitnar om eit kritisk perspektiv, ein audmjuk klokskapog ei så original og særeiga skriveklo at det ikkje undrar ein atoppdragsgivarane står i kø. Forfattaren held seg stolt og medvite utanforjournalistikken, politikken og intimsfæren, men inni Øklands råkandekarakteristikkar og kommentarar av andre kunstnarar, ser ein også eit riss avforfattarens eige portrett.
.Somme blir lagt merke til fordi dei går inn i kinolokaletog set seg lenge far filmen byrjar, andre blir lagt merke til fordi dei kjeminn og set seg i kinolokalet lenge etter at filmen har byrja, medan forfattarener ein som legg merke til begge utan sjølv å bli lagt merke til og som snakkarom dette etterpå..

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2001

Essaysamlingar! I første omgong berre det eg sjølv har lest, kom gjerne med anbefalingar eg klør etter å lese fleire essays..

• "Kant-i-kant - småprosa" av Einar Økland
  • "Amatøralbum - lyrisk landskapsroman med figurar" av Einar Økland
  • "Om Proust" av Samuel Beckett
  • "Loven vest for Pecos - og andre essays om populærkunst og kulturindustri" av Kjartan Fløgstad
  • "Entusiastiske essays - klippbok 1960-1975" av Jan Erik Vold
  • "Utvalgte noveller" av Alice Munro