I sjuende himmel - NOT!

en roman

Gyldendal 2014 Innbundet

Det er bedre å ikke bli valgt i det hele tatt enn å bli valgt til slutt. Det er derfor Lind ikke er med i klassens jentegjenger. Lind trenger vel ingen gjeng! Men hun trenger Hilde, som plutselig har blitt mer opptatt av Britt, eller DrittBritt, som hun heter fra nå av.

Lind tør å gå sin egen vei. Hun er ikke så opptatt av kjæresteting og jentegreier. Men sommerferien har på uforklarlig vis gjort bestevenninnen Hilde til en helt annen. Merkelig lik de andre jentene i klassen. Lind har ikke noe valg, hun må prøve å tilpasse seg litt, derfor skal hun bli en ny, mer feminin Lind! Selv om det går imot slik hun egentlig vil være. Og ikke er det lett heller. Lind vikler seg inn i løgner, mange løgner. Men i krig og kjærlighet er alt lov. Og Lind MÅ vinne Hilde tilbake.
En roman for lesere i slukealderen, som handler om å prøve å passe inn, og om hvor feil ulike strategier kan slå. En bok om fysikk, morellsteinspytting og kampen om en bestevenn.

Utgivelsesår 2014

ISBN13 9788205464742