I morgen

den store studie- og yrkesveilederen

av (redaktør).

Kaleidoskopet 2004 Heftet

Boken er ment å være et verktøy som skal veilede og gi råd innenfor utdannings- og yrkesvalg. Den bygger på 15 utgivelser av magasinet Kaleidoskopet og møter med 50 forskjellige yrkesutøvere. Med register.

Kort fortalt tar I morgen. mål av seg til å bli obligatorisk lesning for unge mennesker som er usikre i utdannings- og karrierevalg. Boken er ment å være et verktøy som både skal gi konkrete råd og hjelpe leseren å systematisere ønsker og ambisjoner. I tillegg til å behandle aktuelle problemstillinger inneholder I morgen. en egen del der over 50 unge yrkesutøvere presenteres. Vet du hva du vil bruke livet ditt til? Hvor du skal studere, bo eller jobbe neste år eller hva som får deg til å velge slik du kanskje kommer til å velge? Er du redd du ikke skal klare å bestemme deg for noe som helst? Dette er bare noen av spørsmålene og problemene som behandles i Kaleidoskopets nye bok I morgen. -den store studie- og yrkesveilederen. Boken ønsker også å vise at det som regel er langt flere veier frem til drømmejobben enn de utdanninger som markedsføres som de eneste saliggjørende for bestemte stillinger og posisjoner. Etter å ha lest boken vil leseren også være mer bevisst på hva som påvirker oss til å ta de beslutningene vi faktisk tar.

Forlag Kaleidoskopet

Utgivelsesår 2004