I ly av måneskinn

av (forfatter) og Frank Lie (oversetter).

Damm 2006 Heftet

Dylan O'Connor er en talentfull, ung maler som prøver å gjøre det som er rett i livet. Marerittet starter en kveld han er på vei til en kunstfestival sammen med den autistiske lillebroren, Shep. Da de stopper ved et motell, blir Dylan overfalt av en mystisk mann som sprøyter en merkelig væske inn i ham. Mannen forteller at Dylan nå er bærer av noe som enten kommer til å drepe ham eller forvandle livet hans fullstendig. Han forteller også at Dylan og broren må flykte før mannens fiender får tak i dem. Det er en hemmelighet som flyter i Dylans årer, og ingen kan hjelpe ham. På vei ut av motellet støter de på en ung kvinne, Jillian. Hun har også blitt offer for den mystiske mannen, og de flykter sammen inn i et 24 timers eventyr fylt av terror, mystikk og fantastiske oppdagelser.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2006

ISBN13 9788204123367

EAN 9788204123367

Genre Thrillere

Det burde være musikk der som kunne berolige kjøtteteren; ikke den type musikk som gjorde deg kvalm i heisen fordi den ble spilt av musikere som var proppfulle av Prozac, men melodier som var like sanselige som maten-kanskje tidlig rock and roll eller storband-swing, eller god countrymusikk om fristelse og anger og høyt elskede hunder.

• "Djevelens avkom" av Dean R. Koontz
  • "Mørkets by" av Dean R. Koontz