I kreft og kjærleik

ettertankar

Samlaget 2014 E-bok

Gripande og innsiktsfullt om alvorleg sjukdom

To menneske har nyleg funne kvarandre, i godt vaksen alder. Jostein Nerbøvik og Ellen Kristvik står i startgropa til eit liv i lag då den inngripande meldinga slår inn i liva deira: Kreften hans har spreidd seg frå den mørke føflekken som for lengst er fjerna. Dette er ei bok om dei tre åra som følgde, ei tid prega av alvorleg sjukdom. Det er ei forteljing om det å få kreft og bli innskriven i det norske helsevesenet, å bli forelska og ta konsekvensane av det, og om alt som skjer på ein gong.

Forteljinga om ei utfordrande sjukdomstid er fletta saman med forfattarens ettertankar, korleis det som skjedde fortonar seg ti år etterpå, knytt opp til forsking og annan faglitteratur, og det andre har skrive om erfaringar som pasient eller pårørande. Kristvik vil at helsevesenet skal ta dei pårørande meir med når nokon er alvorleg sjuk.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2014

Genre Personlige beretninger

Omtalt person Ellen Kristvik

Forfatteren har gjort et grundig arbeid, slik at vi får mange kilder og generelle tanker i tillegg til den personlige historien. Det gjør boka noe mer tilbaketrukket, og det vinner den på. Samtidig synes jeg Kristvik har et poetisk og godt språk. Synes denne tittelen hever seg over andre «kreft-bøker». Litteraturlisten bakerst er et funn for både bibliotekarer og andre!

Gjennomgang av 2014-fagbøker jeg hadde glede av.