I know this much is true

HarperCollins 2000 Heftet

Dominick Birdseys liv har bestått av frykt og sinne. Med en oppvekst sammen med en paranoid schizofren tvillingbror som han både elsker og hater, en adoptivfar ved navn Ray som er en eks-marinesoldat og en mor som er en sky kvinne med hareskår. Helt fra barndommen kjemper Dominick for uavhengighet og for beskyttelse i et hus fylt av frykt dominert av Ray, som misbruker sin makt over stesønnene, hvis biologiske far er et mysterium. Dominicks forsøk på å overleve koster ham mye, blant annet ekteskapet med Dessa.

Forlag HarperCollins

Utgivelsesår 2000