I de innerste sirkler

Schibsted 2009 Innbundet

I denne romanen møter vi energiminister Ane Smedby som lever et hektisk liv hvor hun virvles inn i politiske intriger, rått maktspill og voldsomme mediestormer.

I sin romandebut I de innerste sirkler beveger Åslaug Haga seg i maktens korridorer. Forfatteren tar oss med inn i rom de fleste ikke har vært, i forhold til det politiske liv og politiske beslutningsprosesser. Åslaug Haga beskriver dette som en roman om alvoret og om galskapen i politikken. Hva skjer i kulissene? Hvordan er det å være menneske på toppen av det politiske Norge?

Forlag Schibsted

Utgivelsesår 2009

• "Litterært leksikon" av Snorre Evensberget
  • "Aldri redd for mørkets makt - historia (s)om eit brotsverk" av Jørgen Norheim
  • "Mari Boine - fly med meg!" av Per Lars Tonstad
  • "Lystreise - roman" av Tove Nilsen
  • "Kjære deg min kjære - dikt" av Levi Henriksen
  • "Krigshistorien TM - Toralv Fanebust og sannheten" av Frode Fanebust
  • "Paris - en roman" av Edward Rutherfurd
  • "Taxi for B.A. Beckström, eller Kunsten å danse på furu - roman" av Edmund Austigard