Hvordan sage en dame i to?

101 ting ikke alle bør lære seg

av (forfatter), Allen Boe (illustratør) og Guro Wasa (oversetter).

Publicom 2008 Innbundet

Boken inneholder 101 ting ikke alle bør lære som for eksempel forfalske penger, sage en dame i to eller lede et militærkupp.

Hvordan gjennomføre et statskupp? Hvordan bryte seg inn i en bil? Hvordan konstruere en atombombe? Hvordan dele en murstein med handa, gå på glødende kull eller fake en orgasme? Hvordan lure en grensevakt, lette noen lommer eller rømme fra et fengsel? Og hvordan klarer egentlig tryllekunstnere å dele damer i to? Lurer du på dette? Fortvil ikke, her er boka som lærer deg 101 ting slett ikke alle bør kunne.

Forlag Publicom

Utgivelsesår 2008

Genre Humor

• "Hvor mange nordmenn heter Vidkun? - den til de grader absolutt ultimate guiden til unyttig kunnskap" av Noel Botham
  • "Hvor mange testikler hadde Adolf? - den absolutt ultimate guiden til unyttig kunnskap" av Noel Botham
  • "Hvor mye veide Elvis da han døde? - den ultimate guiden til unyttig kunnskap" av Noel Botham
  • "Hvor mange brystvorter har Bush? - den til de grader absolutt ultimate guiden til unyttig kunnskap" av Noel Botham
  • "En liten bok om fristelser" av Lise Myhre
  • "Før jeg dør" av Jenny Downham
  • "Monstre og meteorer" av Lise Myhre
  • "Enhjørninger og avsagde hagler" av Lise Myhre
  • "Ung jente, voksen mann - roman" av Eline Lund Fjæren
  • "Folk med angst" av Fredrik Backman
  • "Sitt ned og hold kjeft - håndbok for deg som vil bli kvitt selvtilliten" av Knut Nærum
  • "Blekkhjerte" av Cornelia Funke