Hvem bestemmer i ditt liv?

om oppmerksomt nærvær

av (forfatter) og Heikki Gröhn (oversetter).

Gyldendal akademisk 2005 Heftet

Oppmerksomt nærvær handler om å leve i nået. Gjennom øvelser, eksempler og refleksjoner gir boka deg hjelp til å trene opp din evne til å styre konsentrasjonen og oppmerksomheten. Slik kan du være fullstendig til stede i et gitt øyeblikk, og være i stand til å delta i og ta vare på det som skjer.

Forlag Gyldendal akademisk

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788205343306

EAN 9788205343306

Føler jeg glede? Føler jeg uro? Ikke bli redd, det er ikke farlig å oppleve følelsene sine.

• "Å leve livet sammen" av Anna Kåver
  • "Mindfulness - treningsredskap for hjernen" av Åsa Nilsonne
  • "Å leve et liv, ikke vinne en krig - om akseptering" av Anna Kåver
  • "Mer selvfølelse! - i kjærlighet og forhold, i foreldreskap og arbeidsliv" av Mia Törnblom
  • "Gratis mat - 50 ville og velsmakende vekster" av Ellen-Beate Wollen
  • "Coaching - å hjelpe ledere og medarbeidere til å lykkes" av Morten Emil Berg
  • "Akkurat nå - bevisst tilstedeværelse i hverdagen" av Jon Kabat-Zinn
  • "Kunnskapsbløffen - skoler som jukser, barn som gruer seg" av Magnus E. Marsdal
  • "Slow - lev livet langsomt" av Carl Honoré
  • "Pust for livet - det viktigste helsegrepet du kan ta" av Marianne Magelssen
  • "Den indre samtalen - lær deg kognitiv terapi" av Torkil Berge
  • "På seg selv kjenner man ingen andre - om kommunikasjon og teambygging" av Bente-Marie Ihlen