How to fall in love

2013 Heftet

A thoughtful, captivating and ultimately uplifting novel from this uniquely talented author She has just two weeks. Two weeks to teach him how to fall in love - with his own life. Adam Basil and Christine Rose are thrown together late one night, when Christine is crossing the Ha'penny Bridge in Dublin. Adam is there, poised, threatening to jump. Adam is desperate - but Christine makes a crazy deal with him. His 35th birthday is looming and she bets him that before then she can show him life is worth living . Despite her determination, Christine knows what a dangerous promise she's made. Against the ticking of the clock, the two of them embark on wild escapades, grand romantic gestures and some unlikely late-night outings. Slowly, Christine thinks Adam is starting to fall back in love with his life. But is that all that's happening...? A novel to make you laugh, cry and appreciate life, this is Cecelia Ahern at her thoughtful and surprising best.

Utgivelsesår 2013

Omtalt sted Dublin

Denne likte jeg! Lettlest men allikevel så rører den noe inni meg. Livet er fint, ikke glem det.

En lettlest og lettbeint bok om livet og forelskelse. Grei reiselektyre når en skal ligge på stranda. Ble ikke veldig emosjonell av lesingen akkurat, men koste meg godt.

Dette er mi fjerde boka av Ahern, og eg er glad eg ga henne ei sjanse til. Eg elska PS I Love You, men så las eg to andre bøker av henne som ikkje falt i smak i det heile tatt. Men i desperat jakt på ei etterlengta feel good - bok, fann eg fram til denne etter ei rekke mislykka og avbrote andre "dameromanar". I denne boka fekk eg det eg ba om, verken meir eller mindre - kliss klass, kjærleik, nokre klisjéar, mykje humor - ofte litt klein... Mykje sjarme og endå meir varme. Eit litt forenkla univers og - forutan dei to hovudkarakterane - ganske grunne personligheiter. Men dette fungerer! Sjølve tematikken - sjølvmord - gjer at boka får ei meining og ikkje berre blir ei fjasete kjærleikshistorie. Det enkle og presise språket, dei vittige hendingane og dei livaktige dialogene gjer at boka får eit lett og lystig preg trass i det alvorlege temaet.

Dette er ei bok å lese når ein vil la seg underhalde, lese for å slappe av og berre koble av litt. Dette er ikkje boka for den som søker eit litterært meisterverk eller noko banebrytande nytt. Denne boka er nok ei såkalla chick-lit-bok, kjærleiksroman, dameroman, ei kosebok. Og til å falle inn under den etiketten, står denne høgt på lista over dei få bøkene som faktisk lukkast i å begeistre meg.

But where pain was, healing could come; where loneliness was, new relationships could be formed; where rejection was, new love could be found. It was a moment. And moments changed. She would have to live through the moment to get to the next.

"Du", sa han med glitrende øyne og et ansikt fullt av liv, "er som en forfriskende styrkedrikk. Du burde være fast medisin mot depresjon, i stedet for piller."

Øyeblikk er verdifulle; noen ganger blir de hengende litt, noen ganger iler de av sted, og likevel kan man rekke så mye i løpet av dem; man kan forandre noens oppfatning, man kan redde et liv, og man kan til og med forelske seg.

Bøker som ligner bøkene til JoJo Moyes. Stikkord: Lettlest, sårt og vakkert, romantisk, fargerike karakterer. Tankevekkende og underholdene.

Merk: Forfatterne på lista har ofte flere bøker som kan ligne.

En liste bestående av alle bøkene jeg har lest i 2015.

Fortsettelse av forrige liste som ble full ...

Bøker jeg har lest i 2019. Del 1

• "Ett skritt om gangen" av Katherine Center