Hotell Montebello

Tiden 2019 Innbundet

Når du er frisk, er det ingen som passer på deg; det forventes at du skal passe på deg selv. Du skal prestere og være morsom og sosial. Du skal tjene penger og ta eksamener og forelske deg i den rette og låne mens renten er lav og spise riktig, men ikke for mye, og trene riktig, men ikke for mye. Du skal feste og aldri gå glipp av noe, og drikke, men ikke for mye.

Ingen veier deg og sjekker blodverdiene dine og spør om du er trøtt eller uthvilt eller redd eller likegyldig. Når du er frisk, er det ingen som spør deg om noe som helst. Du er ikke i trygge hender.

Du kunne like gjerne ikke eksistert.

Forlag Tiden

Rebecca Wexelsen viser i sin første roman at det går fint an å skrive lunt og humoristisk om noe så alvorlig som kreft.

Les gjere omtalen min her.

Du kunne like gjerne ikke eksistert.

skriv bildebeskrivelse her

• "Alt jeg er" av Anna Funder
  • "Julenoveller - 21 nye og klassiske noveller fra norske forfattere" av Lars Saabye Christensen
  • "Ankomst - roman" av Gøhril Gabrielsen
  • "Evighetens Roma - roman" av Domenica De Rosa