Hold'em med Harrington

bind 2 sluttspillet

Texas hold'em poker

ekspertstrategier for no-limit turneringer

av (forfatter), Bill Robertie (forfatter) og Monique Marquard (oversetter).

Monstro bok 2006 Innbundet

Boken gir en innføring i pokervarianten "no-limit Texas hold'em". Forfatterne, som har lang erfaring i poker og spillstrategi, beskriver alle deler av spillet - fra de grunnleggende tommelfingerreglene, til avanserte strategier og analyse av motstanderes spillestil.

Bind 2 tar for seg sluttspillet; spillet etter floppen, én mot én spill, short tables, bløffing, slowplay og mye mer. "Hvis du spiller no-limit hold'em og ikke har lest Dan Harringtons bøker, så gir du bort penger."Card Player "Gled dere! Dette er en pokerbok som går langt utenpå det vi er vant med fra tidligere pokerlitteratur. Harrington har en unik evne til å forklare avansert turneringsstrategi med enkle ord og begreper, og den er rett og slett et must for enhver turneringspiller" Sverre Krogh Sundbø (Norsk mester i nettpoker).

Forlag Monstro bok

Utgivelsesår 2006

Serie Hold'em med Harrington (2)

• "Hold'em med Harrington - bind 1 strategisk spill" av Dan Harrington