Hold kjeft, slutt å klage og skaff deg et liv

et spark i rumpa for å skaffe deg et bedre liv

av (forfatter) og Thomas Hansen (oversetter).

Adekvat Info 2014 E-bok

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

DENNE BOKA VIL IKKE FÅ DEG TIL Å FØLE DEG BEDRE MED DEG SELV, OG DET ER EN GOD TING.
Hvis du håper å forandre livet ditt gjennom en haug med mantraer for å føle seg bra, er ikke dette boken for deg. Hvis du derimot er klar for å komme deg opp av sofaen og virkelig forandre livet ditt, da er Larry Winget din mann. Wingets innfallsvinkel med tøff kjærlighet koker suksess ned til en enkel formel: Livet ditt er din egen feil, og hvis du holder kjeft, slutter å klage og gjør noe i stedet, vil livet ditt bli bedre.

Hold kjeft, slutt å klage og skaff deg et liv gir deg nøklene til å snu livet ditt, pengene dine og foretaket ditt rundt. Larrys brutale råd har forandret livet til millioner av mennesker verden rundt. Denne utgaven utvider med nye eksempler, historier og tilført visdom, og hans humoristiske innfallsvinkel er morsommere enn noen gang.

Forlag Adekvat Info

Utgivelsesår 2014