Hjertet er en knyttneve

Aschehoug 2018 Heftet

Utgivelsesår 2018

ISBN13 9788203263699

EAN 9788203263699

En veldig søt bok om ungdomskjærlighet, og å flytte fra alle vennene sine, en sykfar og skilsmisse. Anbefales for mellomtrinnet!

Denne er ein skikkeleg fin roman!

Som kjent tykkjer eg det er forfriskande å lese ei ungdomsbok i ny og ne, sjølv om eg ikkje kan seiast å vere i målgruppa. Denne gongen vart det Hjertet er en knyttneve av Ingrid Ovedie Volden. Foreldre som gjer ukloke val som går ut over ungane, einsemd, utanforskap, gryande forelsking og kjærleik er nokre av ingrediensane. Hovudpersonane er Oliver og Aline, to usikre, men modige ungdommar. Perspektivet vekslar mellom dei gjennom heile romanen.

Og kven er eigentleg målgruppa? 12-13-åringar, kanskje, men eg ville likt å lese boka både då eg var 10 og då eg var 15. Og med fare for å vise for all verda at eg ikkje har sjølvinnsikt på kven eg var som 20-åring, vil eg seie at denne trur eg at eg hadde likt uansett når i livet eg hadde lese henne.

Her er bøkene barnebibliotekar Hege reiste rundt på skolene i Tysvær og fortalte om i forbindelse med leseaksjonen Vinterles. Leseaksjonen blir arrangert av Tysvær folkebibliotek i samarbeid med skolene i kommunen.

Forelskelse og kjærlighet for mellomtrinnet. 9-12år.

• "Den grusomme svømmetreneren" av Jozua Douglas
  • "Blåst bort" av Rob Biddulph