Hjem til Dogwood

av (forfatter) og Andreas Kristiansen (oversetter).

Lunde 2013 Innbundet

Etter en dødsulykke må Will i fengsel, mens kjæresten Karin blir tilbake i hjembyen Dogwood. Kan de finne sammen igjen? Og hva skjedde egentlig under ulykken? Karin synes å ha begravd sine knuste drømmer i et ekteskap med en trofast mann og tre små barn. Karins eks-kjæreste Will slipper ut av fengsel og vender hjem til Dogwood. Han har aldri elsket noen andre enn Karin og vil gjøre hva som helst for å få henne tilbake. Boken har et mysterium og en intrige, en rød tråd av romantikk og en svært overraskende avsløring.

Forlag Lunde

Utgivelsesår 2013

ISBN13 9788252002386

EAN 9788252002386

Omtalt sted USA

En gang i livet får alle en smak av hvor tøft det kan være, og da blir de enten deprimert eller går inn i en drømmeverden. Noen kaller det fortvilelse. Jeg tipper at du har stått ansikt til ansikt med dette og måtte forholde deg til det en god stund.

Det høres deilig ut, ikke sant? Å flytte til et sted der det alltid er varmt og du ikke trenger å måke snø eller være redd for å skli og brekke lårhalsen. Du kan da like gjerne brekke lårhalsen i Florida som her, din tullebukk.

Hun var svært liten, med ansikt som en fink, og nesen var så spiss at det så ut som hun spisset den til spesielle anledninger.

Jeg æ'kke helt sikker, men de sier at hun har blitt ekstra ekstra large. Jeg mener det, Will, den jenta har så utstående tenner at hun kunne spise en melon gjennom et stakittgjerde. Det føltes som om jeg fikk mandlene fjernet hver gang vi kysset.

• "Ikke i hjertet" av Chris Fabry
  • "Sunket" av Dani Pettrey