Hjartets protokollar

kortprosa

Samlaget 2000 Innbundet

Boka er ei heilstøypt samling kortprosatekstar med klar tematisk og formmessig konsekvens. Forteljarstemma balanserer mellom den abstrakte tanken og dei konkrete bileta. Her er fine, skarpe, tverre, analyserande, eksistensielle og humoristiske tekstar som til saman dannar hjartets protokollar.

"Som når ei kasakhstansk turnjente hoppar bukk og mistar balansen og trør eit skritt fram og likevel løftar armane og gjer eit lite kniks med svai i ryggen for å ta imot applausen som jo må kome likevel, slik er min kjærleik, ustø, men kontrollert, profesjonell, men med små feil som drar ned totalkarakteren. Like langt unna seierspallen som total klikk."
Hjarets protokollar er ei heilstøypt samling kortprosatekstar med klar tematisk og formmessig konsekvens. Forteljerstemma balanserer mellom den abstrakte tanken og dei konkrete bileta. Her er fine, skarpe, tverre, analyserande, eksistensielle og humoristiske tekstar som til saman dannar -hjartets protokollar.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2000

Denne songen som syng seg sjølv og handlar om sollyset som nedteiknar sine hieroglyfer i huda. Om seine, sumeriske netter då vi paraderer tause og einsame i zygotiske draumar. Desse utbrot av oske utan eld, lava utan vulkanar; ei kneisande stille som smyg seg mot oss, lik sjøgas leikande hand, før eit tog bryt stilla, ei sol blandar oss.

Haustfluga ser på meg

..eg er stungen av det niøygde dødsmerkte haustfluge-blikket, ho kan knapt røre seg nå, sig umerkeleg i sin omvendt-katastrofiske undergang, går under med ein ynk, går heilt ubevegeleg og ubeskriveleg under. Ho ser på meg, ho ser tvers gjennom dei tapte mulegheitene, resten er berre sløve repitisjonar....

NÅDEN

Nåden er slik, den kjem når ein minst hadde venta den, liksom ein stein kasta inn glaset; det er festa eit samanbretta papir til den, inni er det ein duefot. Du hadde kanskje venta deg noko anna, men så konkret er nåden. Det vil ikkje seie at alt er bra, men at det er innført nye vilkår, som du har vanskeleg for å skjøne. Men jo, alt blir betre etterpå, og nei, det er ikkje tilfeldig.