Historier om krigen

Gyldendal 2010 Innbundet

Denne boken inneholder 13 historier om mennesker som levde under den andre verdenskrigen. Du kan blant annet lese om flukten til kongen og regjeringen, om Vidkun Quisling, om motstandsarbeid, om hverdagsliv under krigen og om krigsseilerne. Boken forteller om mennesker og hendelser gjennom fem dramatiske år. Med litteraturliste og register.

Spennande ny dokumentarbok for barn og ungdom om kva som skjedde i Norge under krigen.

13 levande portrett av menneske som opplevde krigen på uliktvis er samla i denne fargerike boka som utgjes i samband med markeringa 2010.Du kan lese om 9. april og dagane etter, om Reichskommissar Quisling og NS, omjødar i Noreg, om Telavåg-katastrofen, om krigssiglarane, om borna som manglamat og klede, om da Nord-Noreg brann, om freden og oppgjeret og om deiuskuldige ofra, t.d. «tyskerborna». Boka fortel om kampar og kvardagsliv, om heimefrontfolk ogdei som gjekk saman med okkupantane. Du får høyre om heltegjerningar og svik,men også om motiva for å velje slik folk gjorde, om kva som var rett og galtsett i ettertid.Boka kjem både i nynorsk- og bokmålsutgåve.Harald Skjønsberg er lærar og forfattar. Han har i tilleggtil romanar for vaksne og læreverk i historie for ungdomstrinnet, skrive fleirefaktabøker for barn. I 2004 fikk han Kirke- og undervisningsdepartementetsfagbokpris.

Utgivelsesår 2010

ISBN13 9788205397736

EAN 9788205397736

Omtalt tid 1939-1945

Omtalt sted Norge

Språk Nynorsk

Dette var ei lettfatteleg god bok for unge om dei mørke krigsåra 1940 - 1945.

Harald Skjønsberg fortel veldig levande og har skrive på ein lettfatteleg måte som gjev boka ein høg kvalitet.

Boken handler om 2. verdenskrig.

Barne- og ungdomsbøker som tar for seg hverdagslivet i Norge under andre verdenskrig.

• "Krysseren Blücher - 9. april 1940" av Alf R. Jacobsen
  • "Tyskerjentene - historiene vi aldri ble fortalt" av Helle Aarnes
  • "En kort historie om nesten alt" av Bill Bryson
  • "Hunden fra Baskerville - en beretning om Sherlock Holmes" av Arthur Conan Doyle
  • "Doktor Proktors prompepulver" av Jo Nesbø
  • "Jorden rundt på 80 dager" av Jules Verne