Himmelske samtaler

bok 1

en uvanlig dialog

av (forfatter) og Kari Sørlie (oversetter).

Damm 2006 Heftet

I denne boka gjengir forfatteren en samtale han hadde med Gud over en periode på flere år hvor han fikk svar på spørsmål de fleste stiller seg. Spørsmålene og svarene fokuserer på menneskets livsutfordringer og muligheter.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2006

ISBN13 9788204126139

EAN 9788204126139

Serier Sjel, kropp og sinn Damm pocket

....kjærlighet er ikke fravær av noen følelse ( hat, sinne, lyst, sjalusi, begjær), men summen av alle følelser. Den er totalsummen. Summa summarum. Altet. Likeledes, for at sjelen skal kunne oppleve perfekt kjærlighet, må den erfare enhver menneskelig følelse.

The deepest secret is that life is not a process of discovery, but a process of creation

In order to truly know God, you have to be out of your mind!

• "Himmelske samtaler - bok 2" av Neale Donald Walsch
  • "Vennskap med Gud - en samtale uten grenser" av Neale Donald Walsch
  • "Morgendagens Gud - vår største åndelige utfordring" av Neale Donald Walsch
  • "Himmelske samtaler - bok 3" av Neale Donald Walsch
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Suksessens sju åndslover - slik får du hjelp til å oppfylle drømmene dine" av Deepak Chopra
  • "Mellom to verdener - en veiviser til det hinsidige" av Sylvia Browne
  • "Du får alltid det du ber om" av Esther Hicks
  • "Mange liv, mange mestre - opplevelser fra tidligere liv" av Brian L. Weiss
  • "Tankefeltterapi - helbred deg selv og andre ved hjelp av lett banking på kroppens energibaner" av Roger J. Callahan
  • "Shambhalas hemmelighet - på søking etter den ellevte innsikt" av James Redfield
  • "Sjaman på høye hæler - min reise i ukjent landskap" av Gro-Helen Tørum