Hemmeligheter

av (forfatter) og Frank Lie (oversetter).

Bladkompaniet 2001 Heftet

Tre par holder på å spille inn en TV-serie i Hollywood, men fortidens skygger truer de nye, spirende forholdene. Hovedrolleinnehaver Sabina er kjæreste med Mel som er produsent, men hun reiser bort uten å fortelle hvor hun drar. Zack har vanskelig for å fortelle Jane at han elsker henne, og Bill klarer ikke å godta Gabrielle som den hun er. Alle ønsker å gjøre karriere, og alle ønsker å frigjøre kjærligheten som dirrer under overflaten. For at de skal kunne bli lykkelige, må fortidens hemmeligheter avsløres.

Tre par holder på å spille inn en TV-serie i Hollywood, men fortidens skygger truer de nye, spirende forholdene. Hovedrolleinnehaver Sabina er kjæreste med Mel som er produsent. Hvorfor reiser hun bort uten å fortelle hvor hun drar? Hvorfor er det så vanskelig for Zack å fortelle Jane at han elsker henne? Og hvorfor klarer ikke Bill å godta Gabrielle som den hun er? Alle ønsker å gjøre karriere . og alle ønsker å frigjøre kjærligheten som dirrer under overflaten. Men for at de skal kunne bli lykkelige, må fortidens hemmeligheter avsløres.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2001