Hemmelighetene bak et lykkelig parforhold

syv nøkler fra verdens fremste samlivsforsker

av (forfatter), Nan Silver (medforfatter) og Christian H. Heyerdahl (oversetter).

Panta 2016 Innbundet

Utallige lesere verden over forteller at de rette grepene fra denne boken har forbedret, beskyttet eller reddet forholdet.

Verdens ledende parforskere, med over 40 års forskning på over 3000 par, vet hva det er som får parforholdet til å fungere. Hemmelighetene er samlet i denne boken.

Her får du de praktiske strategiene og grepene som gir varige, tilfredsstillende og sunne parforhold. De praktiske rådene er enkle å sette ut i livet. Noen timer investert i denne guiden kan gjøre en stor positiv forskjell i forholdet.

Dette er boken til deg selv, til partneren og en gave til alle par som ønsker å forholdet og familien til å fungere.

Grepene har vist seg gyldige for alle par - både nyforelskede, samboere og gifte, på tvers av alder, kultur og kjønn. Forskningen viser at par som lærer prinsippene i denne boken, oftere bygger lykkelige og langvarige forhold.

Med enkle grep kan du få kjærligheten til å blomstre.

Forlag Panta

• "Snu deg til meg! - det du gjør i løpet av ett mikrosekund, avgjør hvor relasjonene dine ender opp" av John Gottman
  • "Aldri gi opp - hvordan skape gode vaner som varer" av Peder Kjøs
  • "Det kvinner vil ha, det menn vil ha - nøkkelen til lykke for begge" av John M. Gottman
  • "Jeg skulle ha sagt jeg elsker deg - 12 samtaler om kjærlighet, lengsel og anger ved livets slutt" av Audun Myskja
  • "Pust for livet - det viktigste helsegrepet du kan ta" av Marianne Magelssen
  • "Det er slutt - historier om løsrivelse" av Sissel Gran
  • "Hjernesterk - hvordan fysisk aktivitet styrker hjernen" av Anders Hansen
  • "Følg med nå" av Trygve Skaug
  • "Synnøves system - slik ryddet jeg meg lykkelig" av Synnøve Skarbø
  • "Uperfekt - våg å vise hvem du er" av Brené Brown
  • "Sannheten på bordet - det du ikke får vite om maten din" av Niels Christian Geelmuyden