Helvetesfabel

Gyldendal 1991 Innbundet

Ulrik Manning bor i London. Han arbeider på en oppgave om Helvetesvisjoner i litteraturen. En merkelig herre ved navn Thomas Meyer gir ham noen ukjente skrifter som skildrer et helvete som befinner seg under London by. Han vil ha Ulrik til å utføre et oppdrag i Helvete.

Utgivelsesår 1991

ISBN13 9788205204645

EAN 9788205204645

Jeg ønsker å lese mer nordisk litteratur innenfor disse sjangrene. Her har jeg lest altfor lite, og har dermed lite kunnskap til forfattere, så kom gjerne med forslag :)
Har bare med en bok for hver forfatter, slik at jeg kan få med flest mulig forfattere.