Helt på kjøkkenet

59 rettar rappa frå gatehjørne, gode vener og flinke kokkar

av (forfatter), Cathrine Gehrken (medforfatter) og Marianne Gehrken (illustratør).

Kagge 2012 Innbundet

Etter ei lang teneste for smaken, med reiser både i og utanforNoreg, kjem endeleg Arne med ein "matsjølvbiografi". I denne boka har Arne Hjeltnes samla sine beste rettar. Han har ikkje funne opp eineinaste av dei sjølve, men plukka dei opp i møte med gode kokkar, mor og mormor, morosamerestaurantar og framandekulturar. Arne Hjeltnes har alltid vore glad i god mat, både å lage og å ete den. Då han starta samarbeidet med mesterkokken Arne Brimi med "Gutta på tur" på TV 2 i byrjinga av 1990-talet, vaksmatinteressaytterlegare. Arne Hjeltnes er korkjeein Arne Brimi eller ein Eyvind Hellstrøm. Men han rappar det han kan av slike som dei. Gode rettarsjølv han kan få til, enkle råd og smarte tips. La deg inspirere av Arne Hjeltnes og gode, norske råvarer i fest og kvardag- mest det siste. Arne Hjeltnes er oppvaksen på Voss. Han arbeider i dag i kommunikasjonsbransjen og har voreprogramleiar i TV 2, fiskeriutsending i Asia og turistsjef i Amerika. Han har tidlegare gitt ut 14 bøker, mellom anna tre lyrikksamlinger og ein roman. Helt på kjøkkenet er hans fyrste kokebok.

Forlag Kagge

ISBN13 9788248912026