Helbredelse

av (forfatter) og Geir Spachmo (oversetter).

Bønn & faste for Skandinavia 2021 Heftet

Opplev Guds mirakler. Møt pastorens hustru som bare hadde en dag igjen å leve, bruden som er i ferd med dø av blindtarmbetennelse, en forrådt ektemann på vei for å drepe sin kone og en kvinne som ligger til sengs helt lammet. Gjennom Smith Wigglesworth ord og tjeneste kan du være med å se hva som hendte i deres liv og hva som kan hende også i ditt liv. Her vil du oppdage hvordan du personlig kan motta Guds helbredelse og hvordan Gud kan bruke deg til å bringe helbredelse til andre mennesker; på samme måte som Gud gjorde det gjennom Smith Wigglesworth. Kristi forvandlende kraft og nåde vil endre ditt liv fra det ordinære til det ekstraordinære.

Opplev Guds mirakler.

Finn ut hvordan du kan...
- Leve i guddommelig helse og legedom
- Overvinne kraften fra det onde
- Oppleve Guds kraft i ditt liv
- Utføre miraklene som Jesus gjorde
- Se de aller skrøpeligste bli helbredet
- Lede de fortapte til Kristus
- Tjenestegjøre i Guds salvelse

Den som tror på meg, han skal også gjøre de gjerninger jeg gjør.
Og han skal gjøre større gjerninger enn disse, for jeg går til min Far.
- Joh 14:12 NKJV -

Forlag Bønn & faste for Skandinavia