Hei, det er meg!

ikke la meg bli alene igjen her

(ps. Alt jeg nå skal fortelle deg, er 110% sant!!!)

av (forfatter) og Nina Elisabeth Grøntvedt (oppleser).

Gammafon 2011 CD

Oda og Helle er bestevenninner og liker nesten bare de samme tingene. De er for eksempel forelsket i Arne Svingen begge to, og skal lage en blogg om ham. Men da Oda spionerer på Helles nerdebror Stian blir Helle sur. Plutselig er de uvenner, og Oda har mistet sin aller beste venn i hele verden.

Forlag Gammafon

Format CD

Utrolig bra bok! Den er super morsom, og er perfekt for min aldersgruppe (jeg er 14).
Det er nesten som å lese en annens dagbok, for forfatteren vet jammen hvordan en tenåring skriver i en dagbok..

Beste bokserie ever!!

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Denne boken handler om en jente på rundt 10-11 år som heter Oda. Oda skriver dagbok og forteller om livet sitt. Denne boka er morsom og litt spennende på en morsom måte. Jeg andbefaler denne boka på barn fra 8-13år.

Det handler om en jente som heter Oda. Bestevennen hennes heter Helle. Oda skriver i dagboken sin om livet sitt. Oda går i 4 klasse. Helle går i 3 kalsse. denne boken annbefaler jeg for barn fra 8-12 år.

Må jo holde styr på hva jeg kommer til å lese dette året også;) Denne gangen har jeg prøvd å skrive litt om hver av bøkene, slik at listen blir litt mer utfyllende. Planen er å komme seg gjennom en bok i uka, altså minst 52 i løpet av året, så får vi se hvor bra/dårlig det prosjektet går;)

Totalt 58 bøker, dog en del lettleste barnebøker. Jeg er fornøyd med å ha kommet meg gjennom prosjektet, det var ikke verre enn at det gikk, til tross for at det nesten ikke ble noe lesing i høst i det hele tatt! Det er ikke alle bøkene jeg har skrevet noe om, men det kommer kanskje etter hvert;)

• "Absolutt ukyssa - NB: Dette er IKKE en klissete kjærlighetshistorie!!!" av Nina Elisabeth Grøntvedt
  • "Happy ending, liksom?" av Nina Elisabeth Grøntvedt
  • "Supersommer... eller? - (den sommeren da ingenting ble HELT som det skulle...)" av Nina Elisabeth Grøntvedt
  • "Pistolen" av Linn T. Sunne
  • "Sceneskrekk" av Maja Lunde