Hard er mitt lands lov

Samlaget 2011 Innbundet

Det norske vikingskipet Havjerven ligg til kai i Roma i år 1010 da grønlendingen Ulfr går ombord. Han kjem i krangel med høvdingen på skipet, ein krangel som ender med sverdkamp og drap. Ulfr blir den nye høvdingen på skipet, og med lovnadar om store skattar seiler skip og mannskap mot Store Serkland, dagens Afrika. Det skal vise seg at mennene ikkje aner kva dei har gitt seg ut på. Dette er forfattarens debut.

Forlag Samlaget

Genre Historisk litteratur

Omtalt tid Vikingtiden

Omtalt sted Afrika Roma

Ei forteljing om beinharde vikingar på tokt opp gjennom Kongofloda. Eg ser absolutt ingen grunn til at ikkje alle nordmenn bør lese denne boka. Nydeleg nynorsk og ei reise i ei for lengst svunnen tid som likevel ligg i blodet vårt

Eventyrlig, og voldsom ferd, spennende.

Øksa hadde skaft av norsk eik og hovud av islandsk jern. Der var sparsamt med utskjeringar eller forseggjort metallarbeid i ho, men hammaren hadde den rette tyngda og eggen det rette bitet.

Anbefalt historisk litteratur. For det meste faglitterære utgivelser.

Leste og uleste bøker i bokhylla

• "Raudt støv - Bok 1" av Tore Kvæven
  • "Jakten på Olav Tryggvason" av Øystein Morten
  • "Armfeldts armé - historien om en katastrofe" av Geir Pollen
  • "Perserkrigene - det første verdensimperium og kampen om vesten" av Tom Holland
  • "De gamles krig" av John Scalzi
  • "Når landet mørknar - roman" av Tore Kvæven
  • "Den sorte greven - Napoleons rival og den virkelige greven av Monte Cristo" av Tom Reiss
  • "Danelovs land" av Bjørn Andreas Bull-Hansen
  • "Djevelens rytter - roman" av Jan Ove Ekeberg